Sider

5. november 2012

Praksis uke - Bohus dag 1

Mandag morgen klokken 10.00 møtte jeg opp på Bohus for å ha praksis i én uke. Først ble jeg vist litt rundt i butikken for å bli litt mer kjent. Etter en stund begynte jeg å pakke ut nye varer som hadde kommet inn, bare julevarer. Etter jeg hadde pakket ut alt, satt pris på de forskjellige tingene og satt de på plass der du skulle, så var det i gang med å sette opp julelys, henge julestjerner i vinduene og sette sammen mer juleting.
Hele den første dagen gikk altså ut på å pakke opp varer og sette på plass. Og når klokken ble 16.00 var det på tide å gå hjemover. :)) 

Hadde ikke tid til å ta bilder når jeg var der, så legger inn litt bilder fra nettet av noen av julevarene. 

Vinkaraffel 299,- / Helga lysestake tre 599,- / Gyngehest 149,- / Slow Mangotre lysestake 99.90,-
www.bohus.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar