Sider

24. mai 2013

Kunde - Konsulent.

Jeg fikk i oppgave å finne en løsning på stuen til Angela og Jakov. De liker lyse rom, kontraster og pastell farger. De ville at jeg skulle finne en løsning på deres stue, med to soner; en for kjøkkenet og en for tv/sofa delen. De ønsket seg også noe til oppbevaring av filmer, bøker, magasiner m.m. 

Inspirasjonsplansjen. 
Farge og materialplansjen. Her viser alle møbler jeg har funnet som jeg tror passer fint inn hos dem. 
Jeg skulle også finne et eksempel på nytt gulv til dem, så da fant jeg et enstavs parkett gulv i kalket eik. 

 På plantegningen viser det hvor ting er plassert. Jeg har satt inn en stor hylle til oppbevaring av det de ønsket rett ved siden av kjøkkenet. Spisegruppen og sofadelen står slik det sto fra før, men med ny stil og nye møbler. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar